خانه » تعمیر ظرفشویی هایسنس
تعمیر ظرفشویی هایسنس

تعمیر ظرفشویی هایسنس

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان و یا تعمیرکار ماشین ظرفشویی هایسنس Hisense دارید، میتوانید هم اکنون با مرکز تعمیرات ظرفشویی هایسنس تماس بگیرید:

شماره تلفن تعمیرگاه ظرفشویی هایسنس

02191001912

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هایسنس در تهران

در روزهای اخیر بسیاری از افراد به دنبال بهترین و بی نظیرترین مرکز تعمیر ظرفشویی هایسنس هستند. شما می توانید با توجه به مدل ماشین ظرفشویی های برند هایسنس و نوع خرابی مشاهده شده در دستگاه خود، با متخصصان ما در ارتباط باشید.

همکاران ما دوره های مختلف آموزشی را سپری کرده اند و می توانند به کمک استفاده از قطعات اورجینال و اصل، خدمات فوق العاده ای را برای شما عزیزان به ارمغان آورند.

در سایر بخش های مقاله می خواهیم در مورد خدمات تعمیرگاه یاد شده و ارورهای مربوط به ماشین ظرفشویی های برند هایسنس توضیحات کافی را ارائه دهیم. برای کسب مطالب بیشتر می توانید با ما همراه باشید.

با توجه به آنکه بسیاری از ایرادات و مشکلات مربوط به ظرفشویی هایسنس ناشی از استفاده نادرست از دستگاه است، بهتر است ابتدا ویدیو آموزشی زیر را مشاهده کنید (حجم ویدیو: 10 مگابایت):

خدمات تعمیرگاه ظرفشویی هایسنس

تعمیر ظرفشویی هایسنس همانطور که ملاحظه نمودید یکی از مهمترین و اصلی ترین خدمات مربوط به تعمیرگاه اس پی آر می باشد.

شما می توانید برای تعمیرات ماشین ظرفشویی های برند هایسنس خود از همکاران ما بخواهید تا در محل حاضر شده و به کمک تجهیزات در اختیار خود، خدمات بی نظیری را ارائه دهند. ماشین ظرفشویی های برند هایسنس از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند.

مطالعه بیشتر: تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیرگاه ما خدمات بی نظیری را در زمینه تعمیر ظرفشویی هایسنس ارائه می دهد. مهمترین خدمات مربوط به تعمیرگاه یاد شده عبارتند از:

  • هزینه مناسب
  • تعمیرکاران حرفه ای
  • سرویس دستگاه
  • تعمیر و عیب یابی فوری
  • تعمیر ظرفشویی هایسنس در محل
  • استفاده از قطعات اورجینال در حین تعمیرات صورت گرفته
  • شعب مختلف
  • تراز کردن ماشین ظرفشویی Hisense

هزینه تعمیرات ظرفشویی هایسنس

ماشین ظرفشویی های برند هایسنس براساس فناوری مدرن و جدید طراحی شده اند. شما می توانید به مدت طولانی و سال های دراز از این تجهیزات استفاده کنید.

البته در صورت بروز هرگونه مشکلی نیز موظف هستید تا از خدمات تعمیر ظرفشویی هایسنس بهره مند شوید. هزینه های تعمیرات ماشین ظرفشویی های یاد شده معقول بوده و شما می توانید با کمترین بودجه ی در اختیار خود مشکلات دستگاه تان را رفع نمایید.

جدول مربوط به هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی های یاد شده عبارتند از:

نوع خدماتقیمت تعمیر ماشین ظرفشویی هایسنس
عیب یابی و کارشناسی ظرفشویی هایسنس 100 هزار تومان
جرم گیری ماشین ظرفشویی هایسنس330 هزار تومان
نصب ماشین ظرفشویی هایسنس370 هزار تومان
رفع نشتی و آبریزی دستگاه مذکور200 هزار تومان تا 410 هزار تومان
تعمیر ایرادات ترموستات ماشین ظرفشویی Hisense580 هزار تومان تا 890 هزار تومان
تعمیر هیتر ماشین ظرفشویی هایسنس640 هزار تومان تا 1030 هزار تومان
تعمیر ترمیستور دستگاه310 هزار تومان تا 760 هزار تومان
تعمیر جت پمپ ظرفشویی Hisense230 هزار تومان تا 400 هزار تومان
تعمیر برد دستگاه مذکور600 هزار تومان تا 800 هزار تومان
تعمیر سنسور آب ظرفشویی Hisense430 هزار تومان  تا 650 هزار تومان

ارورهای ظرفشویی هایسنس

تعمیر ظرفشویی هایسنس مدنظرتان را می توانید به دست تعمیرکاران حرفه ای و کاربلد ما بسپارید. نیروی فنی ما آموزش های مختلفی را در خصوص تعمیرات ماشین ظرفشویی های برند هایسنس سپری کرده اند و می توانند خدمات فوق العاده ای را برای مشتریان خود ارائه دهند.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با ارورهای تجهیزات یاد شده هم اکنون به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی های هایسنس مراجعه کنید. مهمترین ارورهای مربوط به دستگاه های مذکور عبارتند از:

اروردلیل خطا
ارور faخرابی شیر برقی دستگاه
خطای f04زمان گرمادهی دستگاه افزایش شده باشد
کد ارور f06خطای موتور درایو
کد خطا f07خطای کنترلر موتور
ارور f12خطای مدار هیتر
خطا f13باز بودن درب دستگاه
ارور f23خرابی سوئیچ فشار

نحوه عیب یابی و تعمیر ظرفشویی هایسنس

  • ارور fa: کاربران می توانند در حین مشاهده ارور یاد شده خونسردی خود را حفظ کرده و سریعا با همکاران ما در ارتباط باشند. توجه نمایید که خرابی شیر یاد شده می تواند عملکرد کلی دستگاه را با مختل مواجه سازد.
  • ارور f04: زمانی که مدت گرمادهی طولانی شود، شما می توانید ارور یاد شده را مشاهده کنید. در چنین وضعیتی می توانید سریعا اقدامات مربوط به رفع ارور مذکور را انجام دهید. برای این منظور بهتر است که المنت حرارتی دستگاه با دقت بالایی مورد چک و بررسی واقع شود.
  • ارور f06: خطای تاکومتر موتور درایو یکی از مهمترین ایرادات مشاهده شده در ماشین ظرفشویی های برند یاد شده می باشد. شما می توانید در چنین وضعیتی سریعا دستگاه را خاموش کرده و آن را از برق جدا نمایید. همچنین برای رفع ارور مذکور به کارشناسان باتجربه در این زمینه نیاز خواهید داشت.
  • ارور f07: خطای ترایاک کنترلر موتور نیز یکی دیگر از رایج ترین ارورهای مشاهده شده در تجهیزات یاد شده می باشد. پیشنهاد می شود که برای رفع آن هیچ گونه اقدام خوسرانه ای را انجام ندهید. همچنین می توانید درخواست مدنظرتان را از وب سایت پیش روی خود به ثبت برسانید و منتظر اعزام همکاران ما باشید.
  • ارور f12: خطای مدار هیتر را می توانید در مدل های قدیمی ماشین ظرفشویی های برند یاد شده مشاهده کنید. توصیه می شود که ارور مذکور را جدی گرفته و در اسرع وقت اقدامات مربوط به رفع آن را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی را در ماشین ظرفشویی خود مشاهده نمایید.
  • ارور f13: خرابی درب دستگاه خود را به شکل چراغ چشمک زن نشان خواهد داد. در چنین وضعیتی می توانید درب دستگاه را یک بار باز و بسته کنید. در صورت عدم رفع آن نیز می توانید با ما در ارتباط باشید.
  • ارور f23: خرابی سوئیچ فشار خود را به شکل ارور یاد شده نشان می دهد که برای رفع آن با تکنسین های حرفه ای ما در ارتباط باشید.

سایر منابع:

Hisense Dishwasher Not Working (How to Fix/Reset)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
ثبت درخواست
پرسش و پاسخ