خانه » تعمیر یخچال جنرال الکتریک
تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

بازه قیمتی تعمیرات یخچال : ۱۲۰/۰۰۰ – ۹۵۰/۰۰۰ تومان

فرم درخواست خدمات

"*" indicates required fields

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک با 365 روز گارانتی پس از تعمیرات و ارائه خدمات تعمیر در محل و منزل مشتریان انجام می‌شود. تمامی قطعات استفاده شده کاملا اصل و درجه می‌باشند تا نگرانی از این بابت نداشته باشید.

کاربران عزیز اس پی یار میتوانند در صورت نیاز به حضور تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در محل، هم اکنون از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان در تماس باشند.

هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

قیمت تعمیر یخچال جنرال الکتریک وابسته به نوع مشکل و خرابی دستگاه شماست.  همچنین، هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک ممکن است با توجه به مکان و نمایندگی تعمیراتی که انتخاب می‌کنید، متفاوت باشد. در نمایندگی‌های رسمی یخچال جنرال الکتریک، هزینه تعمیرات ممکن است کمی بیشتر باشد، اما در عوض شما می‌توانید از خدمات با کیفیت و استفاده از قطعات اصلی و درجه 1 برای تعمیرات خود استفاده کنید.

برای آگاهی از قیمت دقیق تعمیرات بهتر است با کارشناسان مرکز تماس حاصل حاصل فرمایید. با این حال برخی از تعرفه های تعمیرات یخچال جنرال الکتریک به شرح زیر است:

قطعه خراب شده یخچالهزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک (تومان)
تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک450/000 – 2/500/000
تعمیرات برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک480/000 – 1/300/000
تعمیر المنت یخچال جنرال الکتریک450/000 – 800/000
تعمیر ترموستات یخچال جنرال الکتریک180/000 – 350/000
تعمیر اواپراتور یخچال جنرال الکتریک550/000 – 950/000
تعمیر آبسردکن جنرال الکتریک120/000 – 450/000
تعمیرات یخساز یخچال جنرال الکتریک280/000 – 750/000
تعمیر دیفراست یخچال فریزر جنرال الکتریک250/000 – 630/000
تعمیر رله اورلود یخچال جنرال الکتریک110/000 – 280/000
تعمیر لولای درب جنرال الکتریک90/000 – 180/000
تعویض لاستیک درب یخچال جنرال الکتریک300/000 – 900/000
تعمیرات تایمر یخچال جنرال الکتریک220/000 – 330/000
تعمیر فن یخچال جنرال الکتریک200/000 – 2/000/000
شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک350/000 – 1/000/000
سرویس یخچال فریزر جنرال الکتریک350/000 – 600/000 
نصب یخچال جنرال الکتریک200/000 – 450/000

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

با انتخاب اس پی یار به عنوان نمایندگی تعمیراتی یخچال جنرال الکتریک، شما می‌توانید به یک خدماتی با کیفیت، قابل اعتماد و با قیمتی مناسب دست پیدا کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک نمایندگی تعمیراتی معتبر و با تجربه برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود هستید، اس پی یار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در هر منطقه از تهران که زندگی میکنید میتوانید با استفاده از لینک های زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام فرمایید:

پیشنهاد مطالعه:

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

از جمله خدمات تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک در مرکز اس پی یار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تعمیرکار حرفه ای یخچال GE
  2. تعمیر قطعات به جای تعویض آن
  3. ارائه ضمانت نامه بلند مدت
  4. تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل

در ادامه این بخش با کارشناس اس پی یار همراه باشید تا به توضیح هریک از این موارد بپردازیم.

1. داشتن تعمیرکاران حرفه ای در مجموعه

تعمیرکاران ما با تخصص و تجربه و شرکت در دوره های گوناگون شناخت کامل به همه ی خطاها و ارورهای این دستگاه دارند. به همین دلیل است که ما توانسته ایم با اطمینان خاطر رضایت شما را به دست آوریم.

2. تعمیر قطعات و کاهش هزینه

تعمیر قطعات یخچال General Electric نیازمند تجربه و شناخت کافی از قطعات این برند از یخچال است. زمانی که شما ندانید که کارایی هر یک از قطعات به چه صورت بوده است چگونه می توانید اقدامات لازم برای تعمیرات حرفه ای آن را انتخاب کنید.

3. ارائه گارانتی یک ساله بعد از خدمات

اگر تعمیرات شما توسط مجموعه اس پی یار انجام شود، تمامی خدمات و قطعات ارائه شده به مدت یک سال گارانتی می شود و بابت آن به شما شما فاکتور ارائه میشود.

در صورت تمایل به تعمیر یخچال آزمایش، میتوانید با استفاده از خدمات ویژه تعمیرگاه مجاز اس پی یار اقدام فرمایید.

4. تعمیر تخصصی یخچال فریزر جنرال الکتریک در منزل

ما خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خانه و در محل را برای همه ی کاربران خود در اقصی نقاط تهران در شمال تا جنوب در شرق تا غرب فعال کرده ایم.

از مزایای این خدمت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه کمتر تعمیرات
  • جلوگیری از هدر رفتن زمان
  • تعمیر در زمان کمتر
درخواست تعمیرکار
تعمیرکاران اس پی یار به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند

مراحل تعمیر یخچال جنرال الکتریک

کاربران اس پی یار بهتر است پیش از اقدام به درخواست تعمیرکار، نسبت به مراحل انجام این کار آشنایی کاملی پیدا کنند. مراحل عیب یابی یخچال فریزر جنرال عبارتد از:

  1. تماس با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک: تماس با اولین اقدامی است که باید انجام دهید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید.
  2. بیان مشکل ایجاد شده به کارشناس: توضیحات اولیه در مورد نوع دستگاه و خرابی حاصل شما از شما درخواست می شود. کاربران اس پی یار بهتر است پیش از اقدام به درخواست تعمیرکار، نسبت به مراحل انجام این کار آشنایی کاملی پیدا کنند. مراحل عیب یابی یخچال فریزر جنرال عبارتد از:
  3. بیان مشکل ایجاد شده به کارشناس: توضیحات اولیه در مورد نوع دستگاه و خرابی حاصل شما از شما درخواست می شود. 
  4. عیب یابی یخچال جنرال الکتریک: کارشناسان مرکز در اولین اقدام به عیب یابی مشکل دستگاه میپردازند.
  5. تعمیر یا تعویض قطعات با توجه به نوع مشکل: زمانی که قطعه ای کارایی خود را از دست می دهد، باید یا تعمیر شود یا تعویض گردد. 
  6. تست و تحویل دستگاه سالم: بعد از تکمیل شدن فرایند تعمیر تخصصی یخچال جنرال الکتریک ما اقدامات تست همه ی دستگاه ها را تحت نظر شما انجام دهند. 

آموزش و راهنمای تعمیرات یخچال GE

در این بخش میتوانید با روش تعمیر ایرادات رایج یخچال جنرال الکتریک آشنا شوید. همچنین در ویدیو زیر میتوانید انواع سنسور ها در این دستگاه را بشناسید تا با دید بهتری نسبت عیب یابی دستگاه اقدام فرمایید.

برفک زدن می تواند به وجود هوای گرم در داخل آن مربوط شود زمانی که هوای گرم به داخل یخچال نفوذ پیدا می کند با این نوع از مشکلات مواجه هستیم. به همین دلیل توصیه می شود از زیاد باز و بسته کردن درب یخچال به شدت پرهیز کنید. همجنین خرابی قطعات مختلف آن از جمله کمپرسور، ترموستات نیز می تواند عامل برای ایجاد ان نوع از خرابی ها باشد.

در حالت کلی یخچال زمان کار کردن صدای خاصی را تولید می کند و این صدا کاملا طبیعی است. پس اگر شاهد هر گونه صدای عجیب و غریب در کارایی این نوع از دستگاه ها هستید پس بلافاصله اقدامات لازم برای برطرف ساختن آن را جدی بگیرید. هر خرابی می تواند سبب ایجاد صدای مختلف در این دستگاه باشد. در اینجا علت ایجاد صداهای رایج یخچال را جمع آوری کرده ایم: 

  • صدای کوبیدن

صدای تق تق یا چکش معمولی معمولاً به دلیل نقص در کندانسور یا فن های اواپراتور یخچال ایجاد می شود. هنگامی که چیزی مانع از فن می شود، پره ها به آن برخورد می کنند و باعث ایجاد صدای ریتمیک یا صدای خراش یا خراش می شود. فن مسدود شده می تواند به پره ها آسیب برساند، بنابراین عاقلانه است که یخچال را از منبع تغذیه جدا کرده و در اسرع وقت آن را تعمیر کنید.

  •  وزوز کردن

اگر یخ ساز شما روشن است اما به منبع آب وصل نیست، ممکن است صدای کلیک یا وزوز ایجاد کند. باید یخ ساز را زمانی که از آب جدا می شود خاموش کنید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید.

  • جغجغه کردن

وقتی یخچال ها خیلی نزدیک به دیوار یا روی یک سطح ناهموار قرار می گیرند، معمولاً صدای جغجغه می کنند. یک ظرف تخلیه شل یخچال نیز می تواند مقصر صدای تق تق نیز باشد.

  • زمزمه کردن

اگرچه زمزمه کم جای نگرانی نیست، صدای زمزمه بلند نگران کننده تر است. به طور کلی، زمزمه بلند نشان دهنده مشکل در کمپرسور یخچال است

مطالعه بیشتر: کاربران عزیز سایت اس پی یار در این مرکز، خدمات تعمیر یخچال هیتاچی نیز با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

مهمترین اقدامی که دستگاه انجام میدهد این است که با دریافت جریان الکتریسیته ی کافی، گرمای موجود در داخل یخچال را به بیرون انتقال می دهد و سبب سرد شدن آن می شود. پس اگر دستگاه کارایی خود را به خوبی انجام نمی دهد در این صورت به احتمال زیاد یک مشکل اساسی رخ داده است. در ابتدا چک کنید آیا یخچال کاملا پر می باشد؟ اگر کاملا پر باشد در این حالت طبیعی است با این مشکل مواجه شویم. در مرحله ی بعدی نیز اتصال برق را بررسی کنید. اگر مشکل به این دو مورد وابسته نیست با ما در تماس باشید.

دلیل بو بد یخچال جنرال استیل

اگر یخچال شما بوی بد می دهد، ممکن است نشان دهنده این باشد که در یخچال شما کپک، باکتری یا قارچ در آن رشد کرده است. حتی اگر نتوانید چیزی متمایز ببینید، رشد همچنان وجود دارد.

راه حل: در بالای مواد تمیز کننده سرکه، لیمو را به تمام داخل یخچال خود بمالید. دلیل لیمو این است که اسیدیته آن به شکستن هر گونه باکتری که می تواند در حال رشد باشد کمک می کند. شما همچنین می توانید آنها را با مواد شیمیایی یا شوینده خشن تر تمیز کنید، اما مطمئن شوید که این ماده شیمیایی ضد باکتری یا ضد قارچ است.

همه ی قطعات به صورت پیوسته با هم کار می کنند. به عنوان مثال به صورت یکسره کار می کند یا اینکه برای مدت زمان طولانی کار نمی کند. این امر می تواند دال بر خرابی برخی از قطعات آن باشد. در اولویت قدم تکنسین های ما کارایی کمپرسور را مورد بررسی قرار می دهند. همچنین محل قرار گیری دستگاه و نحوه ی استفاده از آن نیز فاکتورهای مهمی برای ایجاد بی نظمی در کارایی دستگاه می باشد.

شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک از دیگر اقداماتی است که همکاران ما مد نظر دارند در صورتی که خرابی ایجاد شده در یخچال به دلیل کاهش میزان گاز آن رخ داده باشد، باید پروسه ی لازم برای تعمیرات شارژ را مد نظر قرار دهیم. در این مورد نیز از تجهیزات خاصی استفاده می شود. متناسب با نوع گاز، فرآیند شارژ انجام می شود. برای این امر نیز لازم است همه ی عملیات لازم با جدیت و ایمنی  کامل صورت گیرد.

کاربران گرامی همچنین میتوانند مطالب جامع تری در این زمینه را در مقاله آموزش تعمیرات یخچال مطالعه کنند.

سرویس یخچال جنرال الکتریک

سرویس یخچال جنرال الکتریک از مهمترین اقداماتی است که میتواند در افزایش طول عمر مفید دستگاه و البته افزایش بازده آن مهم باشد. متاسفانه بسیاری از کاربران ما به این مورد کاملا بی توجه هستند. 

زمانی که سرویس دوره ای به موقع انجام می شود ما می توانیم به خرابی های مختلف در اسرع وقت دسترسی داشته باشیم. ما می توانیم توصیه های مفید در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری کنید. هزینه ی سرویس دوره ای بسیار ناچیز است ولی این اقدام برای افزایش کارایی دستگاه بسیار مهم می باشد.

چه فاکتورهایی در سرویس یخچال جنرال الکتریک بررسی می‌شود؟

در پروسه ی سرویس دوره ای ما همه ی قطعات اصلی  و فرعی را تست می کنیم و کارایی آنها بررسی می شود. ما همچنین نکات مهم برای نگهداری و استفاده ی صحیح این دستگاه را در سرویس دوره ای آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. مواردی شامل:

  • تراز بودن یا نبودن دستگاه
  • رفع بوی بد آن
  • بررسی ورودی و خروجی شلنگ ها و کلی موارد دیگر

ارور های یخچال فریزر جنرال الکتریک 

زمانی که قطعه ای در دستگاه خراب می شود یا اختلالی در بخشی از یخچال رخ می دهد، معمولا این خرابی به صورت ارور خاص نمایان می شود. برای آشنایی با برخی از مهمترین خطاهای یخچال جنرال الکتریک می‌توانید فایل صوتی زیر را گوش کنید:

در این صورت حتما با افراد کاردان در این زمینه در تماس باشید. در صورتی که قصد آشنایی با هریک از ارورهای دستگاه را دارید، هم اکنون میتوانید مقاله ارور یا خطای یخچال جنرال الکتریک را مشاهده فرمایید.

هچنین در صورتی که نیاز به مطالع بیشتر در مورد کارکرد یخچال جنرال الکتریم را دارید، مطلب دفترچه راهنمای یخچال جنرال الکتریک را مطالعه فرمایید.

10 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر یخچال جنرال الکتریک»

  1. سلام
    ببخشید یخچال فریزر ما جنرال الکتریک هست چند روزه به صورت مداوم از داخل یخچال صدایی شبه به کرکر بگوش میرسه.البته وقتی درب یخچال باز میشه صدا قطع میشه و دوباره که درب بسته میشه شروع میشه.بنظرتون مشکل از فن داخل هست یا مشکل دیگه؟ ممنونم از پاسخ گویی شما

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام کاربر گرامی. کنار فن داخل، برفک و یخ زیاد شده و به پروانه فن رسیده که باعث برخورد پروانه با یخ می شود. یخچال را خاموش کنید صفحه روی فن را باز کنید و قطعات سیستم دیفراست شامل ترموفیوز ، المنت و ترمودیسک را چک کنید. برای مشاوره با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اس پس یار 02191001912 تماس بگیرید.

  2. سلام . یخچال جنرال الکتریک دارم ۴۵ دقیقه کار میکنه و یکساعت خاموش هست . مشکلی هم در سرما نداره و خوب خنک میکنه ایا این ایراد داره یا نرمال هست ؟ مرسی

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام کاربر عزیز. این روند نرمال است و برای تایم کار کردن کمپرسور و اتومات کردن یخچال ساعت و تایمی تعریف نشده و نسبت به دما کمپرسور کار می کند. یادآوری کنیم که برای راندمان و کارکرد بهتر حتما کندانسور را تمیز کنید. در صورت نیاز به مشاوره و ارسال تعمیرکار با تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک در اس پی یار 02191001912 تماس بگیرید.

  3. یخچال جنرال الکتریک داریم. چند وقتی که کمپرسور وفن فریز خیلی روشن میمونه شاید نزدیک به سه ساعت ولی با این حال دمای فریزر به دمای تعیین شده(۱۶_)نمیرسه.علت چیست؟ممنون

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام کاربر محترم. مشکل میتواند از درست عمل نکردن سیستم دیفراست و یخ زدگی اواپراتور باشد یا مشکل از نشت گاز یخچال است. برای راهنمایی بیشتر و ارسال تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک در اس پی یار با شماره 02191001912 تماس بگیرید.

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام کاربر عزیز. احتمالا نیاز است تا سنسور داخل یخچال را تعویض کنید. برای دریافت مشاوره با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک 02191001912 تماس بگیرید.

  4. با عرض سلام
    یخچال ما ساید جنرال الکتریک هستش الان قسمت فریزر سرد هستش ولی قسمت یخچال گرمه و مواد داخلش داره خراب می شه لطفا بفرمایید عیب از چیه؟

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام کاربر عزیز. باید نشتی گاز توسط تکنسین تست شود. برای راهنمایی و ارسال تکنسین یخچال جنرال الکتریک با شماره 02191001912 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
ثبت درخواست
پرسش و پاسخ