خانه » تعمیر یخچال دیپوینت
تعمیر یخچال دیپوینت

تعمیر یخچال دیپوینت

بازه قیمتی تعمیرات یخچال دیپوینت

120/000 تا 980/000 تومان

فرم درخواست خدمات

"*" indicates required fields

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید دیپوینت Depoint با استفاده از قطعات درجه 1 توسط تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای در تعمیرگاه مرکزی یخچال دیپوینت در بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. اگر نیاز به آگاهی از شیوه خدمات دهی در مرکز تعمیرات یخچال در تهران در اس پی یار دارید، هم اکنون با مشاورین ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر یخچال دیپونت

قیمت تعمیر یخچال دیپونت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از مهمترین این فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه های مربوط به دستمزد تکنسین های ما
  • تعمیر یا تعویض قطعات معیوب
  • نوع قطعه خراب شده
  • هزینه ایاب و ذهاب

بنابراین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید. اما برخی از تعرفه های تعمیر یخچال دیپونت به شرح زیر است:

قطعه خراب شده یخچالهزینه تعمیر یخچال دیپونت (تومان)
تعمیر موتور یخچال دیپونت450/000 – 2/500/000
تعمیرات برد الکترونیکی یخچال دیپونت480/000 – 1/300/000
تعمیر المنت یخچال دیپونت450/000 – 800/000
تعمیر ترموستات یخچال دیپونت180/000 – 350/000
تعمیر اواپراتور یخچال دیپونت550/000 – 950/000
تعمیر آبسردکن دیپونت120/000 – 450/000
تعمیرات یخساز یخچال دیپونت280/000 – 750/000
تعمیر دیفراست یخچال فریزر دیپونت250/000 – 630/000
تعمیر رله اورلود یخچال دیپونت110/000 – 280/000
تعمیر لولای درب کنوود 90/000 – 180/000
تعویض لاستیک درب یخچال دیپونت300/000 – 900/000
تعمیرات تایمر یخچال دیپونت220/000 – 330/000
تعمیر فن یخچال دیپونت200/000 – 2/000/000
شارژ گاز یخچال دیپونت350/000 – 1/000/000
سرویس یخچال فریزر دیپونت350/000 – 600/000
نصب یخچال دیپونت200/000 – 450/000

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در تهران

افرادی که قصد تعمیرات یخچال دیپوینت خود را دارند، بهتر است که در گام اول با یکی از شرکت های معتبر خدماتی در این زمینه آشنا شوند. اس پی یار با توجه به کیفیت خدماتی که به مشتریان ارائه میدهد، از بهترین نمایندگی های مجاز یخچال Depoint در تهران محسوب می‌شود. در ادامه با برخی از خدمات مرکز بیشتر آشنا خواهیم شد.

خدمات تعمیرگاه یخچال Depoint اس پی یار

از جمله خدمات مرکز اس پی یار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن تعمیرکاران بسیار حرفه ای و کاربلد
  • ارائه خدمات تعمیراتی ارزان قیمت و مناسب
  • ارائه خدمات فوری در محل یا منزل
  • ارائه گارانتی یک ساله به تمام خدمات صورت گرفته از سوی تعمیرکاران خود
  • داشتن شعب مختلف در بسیاری از مناطق شهر تهران
  • امکان دریافت مشاوره رایگان از این مجموعه

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دیپوینت

1. تعمیرکاران یخچال دیپوینت با تجربه بالا

از جمله ویژگی های تعمیرکاران مرکز به شرح زیر است:

  • کلاس ها و دوره های آموزشی تعمیرات یخچال فریزر دیپوینت را سپری کرده اند.
  • تجربه ی بالای آنها با سابقه مفید حداقل ده سال
  • سرعت عمل بالا و داشتن دانش کافی
  • ارائه بهترین خدمات در زمان کوتاه و داشتن اخلاق حرفه ای

2. اولویت با تعمیر است نه تعویض!

در مرکز اس پی یار، همواره سعی بر آن است تا در مرحله اول قطعات خراب شده تعمیر شوند. این امر باعث میشود تا در هزینه های تعمیر و عیب یابی به شدت کاهش پیدا کند. با اینحال در صورتی که قطعات قابل تعمیر نباشند باید تعویض گردند.  

اگر قصد  عیب یابی و تعمیر یخچال توشیبا خود را نیز دارید، میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیرکار و یا تماس مستقیم با مرکز نسبت به ثبت درخواست خود اقدام فرمایید.

3. تعمیر فوری یخچال Depoint

برخی از کاربران تمایل دارند تا خدمات مدنظر خود را در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند. برای این منظور نیز به تعمیرات فوری یخچال فریزر دیپوینت نیاز دارند. شرکت اس پی یار با داشتن شعب مختلف در سراسر شهر تهران، تعمیرکاران را در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام میکند.

تعمیر فوری یخچال دیپوینت

4. خدمات مشاوره رایگان کارشناسان

بسیاری از مراجعه کنندگان شرکت خدماتی ما سعی دارند تا از مشاوره رایگان کارشناسان بهره مند شوند. چرا که در طول این مشاوره می توانند اطلاعات مفیدی را در خصوص استفاده صحیح از یخچال فریزر دیپوینت خود به دست آورند.

5. ضمانت تعمیر یخچال دیپوینت

تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات به مدت 12 ماه گارانتی خواهند شد و کاربران در این مدت میتوانند با استفاده از این خدمات نسبت به خرابی مجدد قطعه اقدام نمایند.

بنابراین شما می توانید در صورت بروز مشکل جدید در یخچال فریزر دیپوینت خود، بار دیگر با همکاران ما تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

6. تعمیرات یخچال دیپوینت در محل

تعمیر یخچال دیپوینت در محل یکی از مهمترین نیازهای کاربران می باشد. چرا که افراد زمان کافی را جهت انتقال یخچال فریزر دیپوینت خود به تعمیرگاه اصلی شرکت ما را ندارند.

بنابراین ترجیح می دهند که در منزل خود از خدمات تعمیرات یخچال فریزر دیپوینت بهره مند شوند. ارائه خدمات تعمیرات در محل می تواند مزایای بسیار متعددی را نیز برای کاربران به دنبال داشته باشد و آنها می توانند با بودجه ی بسیار پایینی دستگاه خود را تعمیر کنند.

مراحل ثبت درخواست تا تعمیر کامل یخچال دیپوینت

در این بخش با مراحل تعمیر و عیب یابی یخچال دیپوینت در مرکز اس پی یار به صورت کامل آشنا خواهیم شد.

مشتریان اس پی یار میتوانند نسبت به ثبت درخواست تعمیر یخچال دونار با ما تماس حاصل فرمایند.

مراحل تعمیر یخچال دیپوینت

  1. تماس با نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت: تماس با نمایندگی و تعمیرگاه تعمیر یخچال دیپوینت اولین قدم برای ثبت درخواست می باشد. نمایندگی مناسب را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید. برای ارتباط با مرکز تعمیرات اس پی یار می توانید با شمار ه ۰۲۱۹۱۰۰۱۹۱۲ تماس بگیرید.
  2. ثبت درخواست تعمیرات و اعلام نوع خرابی: درخواست و نوع خرابی دستگاه خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از آنها بخواهید درخواست شما را ثبت کنند.
  3. اعزام تعمیرکار یخچال دیپوینت به محل: شرکت خدماتی ما در طول فرایند تعمیر یخچال دیپوینت سعی می کند که باتجربه ترین و بهترین نیروی فنی و تعمیرکاران خود را به محل اعزام نماید.
  4. شناسایی مشکل و عیب یابی یخچال دیپوینت: در این مرحله همکاران ما می توانند با تکیه بر دانش، تخصص و تجهیزات در اختیار خود مشکل و ایرادات یخچال فریزر شما را شناسایی نمایند.
  5. تعمیر یا تعویض قطعات: در بسیاری از مواقع مشاهده شده است که مشکلات دستگاه تنها با تعویض یک قطعه امکان پذیر می باشد، که نمایندگی تعمیرات اس پی یار تمام آن را گارانتی می کند. همچنین برخی از قطعات معیوب یخچال فریزر دیپوینت قابلیت تعمیر را دارند و همکاران ما به جای تعویض قطعات، سعی می کنند تا آنها را مورد تعمیر قرار دهند.
  6. تست و تحویل دستگاه سالم: در این مرحله تعمیرکار یخچال دیپوینت؛ می توانند یخچال شما را به برق وصل کرده و آن را مورد تست قرار دهند. همچنین شما می توانید بعد از تحویل یخچال فریزر سالم هزینه های مربوط به تعمیرات را پرداخت نمایید.
درخواست تعمیرکار
تعمیرکاران اس پی یار به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند

تعمیرکاران چه قطعاتی از یخچال دیپوینت را تعمیر می کنند؟

تعمیر قطعات یخچال دیپوینت و تنها از عهده سرویسکاران و تعمیرکاران متبحر برمی آید. تمامی قطعات قابلیت تعمیر دارند، مگر اینکه جوری شکسته یا سوخته باشند که نتوان اقدامی برا آن انجام داد. تعمیرکار می تواند بسیاری از قطعات اصلی و مهم یخچال شما را مورد تعمیر قرار دهد. از مهمترین این قطعه ها می توان به:

  • فن خنک کننده
  • ترموستات
  • کمپرسور
  • برد الکترونیکی و اواپراتور اشاره نمود.

همچنین می توانید در خصوص هزینه های تعمیر قطعات مذکور با همکاران ما تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات یخچال دیپوینت

در این بخش با مهمترین ایرادات و مشکلات مربوط به یخچال Depoint آشنا خواهیم شد. در صورتی که تجربه ای در زمینه تعمیرات ندارید، بهتر است از کارشناسان مجموعه کمک بگیرید.

کاربران اس پی یار میتوانند در صورت نیاز به رفع مشکل یکسره کار کردن موتور یخچال دیپوینت ویدیو آموزشی زیر را مشاهده نمایند:

حجم بالای یخچال می تواند به دلایل مختلفی مانند خرابی کمپرسور، معیوب بودن موتور فن و یا گرفتگی کویل کندانسور باشد. کمپرسوری که به سختی نیازهای یخچال را برآورده می‌کند، می‌تواند باعث کار سخت‌تر و ایجاد صدای بیشتر شود. خرابی موتور فن نیز می تواند باعث شود که یخچال صدایی بیش از حد معمول ایجاد کند. گرفتگی سیم پیچ کندانسور باعث می شود که یخچال به درستی گرما را دفع نکند و این امر باعث می شود کمپرسور بیشتر کار کند و صدای بیشتری ایجاد کند.

برای رفع خرابی یخچال Depoint در این شرایط، می توانید چندین کار را امتحان کنید:

1. سیم پیچ کندانسور را تمیز کنید

اگر سیم پیچ کندانسور با گرد و غبار و زباله مسدود شده باشد، ممکن است یخچال بیشتر از آنچه باید کار کند و در نتیجه صدا افزایش یابد. می توانید سیم پیچ را با یک برس نرم یا جاروبرقی تمیز کنید.

2. موتور فن را بررسی کنید

اگر موتور فن معیوب است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. می توانید با گوش دادن به آن در حالی که یخچال کار می کند، بررسی کنید که آیا فن به درستی کار می کند. اگر آن را نمی شنوید، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

3. کمپرسور را بررسی کنید

خرابی کمپرسور می تواند باعث شود که یخچال صدایی بیش از حد معمول ایجاد کند. می توانید با قرار دادن دست خود روی آن در حالی که یخچال کار می کند، بررسی کنید که آیا کمپرسور به درستی کار می کند یا خیر. اگر بیش از حد داغ است که نمی توان آن را لمس کرد یا اگر صدای بلندی ایجاد می کند، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

اگر این مراحل مشکل را حل نکرد، بهتر است برای تشخیص و رفع مشکل با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

یخچال Depoint ممکن است به چند دلیل نشت کند:

1. گرفتگی زهکشی یخ زدایی

اگر مجرای یخ زدایی در فریزر با زباله یا یخ مسدود شده باشد، ممکن است آب جمع شده و به داخل محفظه یخچال سرریز شود. این می تواند باعث چکه شدن آب روی قفسه ها و کف شود.

2. شیر ورودی آب معیوب

اگر شیر ورودی آب که جریان آب یخ ساز و آب خنک کننده یخچال را کنترل می کند معیوب باشد، می تواند باعث نشت آب از شیر و به داخل یخچال شود.

3. خط آب آسیب دیده

اگر خط آبی که منبع آب را به یخچال وصل می کند آسیب ببیند یا اتصال شل داشته باشد، می تواند باعث نشت آب به یخچال شود.

4. تابه تخلیه ترک خورده یا آسیب دیده

ظرف تخلیه زیر یخچال، آبی را که از زهکش یخ زدایی و سایر منابع می چکد جمع می کند. اگر تابه ترک خورده یا آسیب دیده باشد، ممکن است آب روی زمین نشت کند.

برای رفع نشتی یخچال Depoint باید منبع نشتی را شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. اگر زهکشی یخ زدایی مسدود شده است، می توانید آن را با لوله پاک کن تمیز کنید یا با آب داغ بشویید. اگر شیر ورودی آب یا خط آب آسیب دیده باشد، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. اگر ظرف تخلیه ترک خورده یا آسیب دیده است، باید آن را تعویض کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه مشکل را برطرف کنید، بهتر است برای تشخیص و رفع مشکل با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

یخچال Depoint ممکن است به دلایلی به درستی خنک نشود، از جمله:

1. کویل های کندانسور کثیف

کویل های کندانسور در پشت یا پایین یخچال ممکن است کثیف یا مسدود شده باشند که می تواند جریان هوا را مسدود کرده و راندمان خنک کننده را کاهش دهد.

2. ترموستات معیوب

ترموستات دمای یخچال و فریزر را کنترل می کند. اگر به درستی کار نکند، ممکن است نتواند دمای مورد نظر را حفظ کند و در نتیجه خنک کننده ضعیف باشد.

3. واشر درب آسیب دیده

واشر درب باعث ایجاد آب بندی در اطراف درب های یخچال و فریزر می شود و از ورود هوای گرم جلوگیری می کند. اگر واشرها آسیب ببینند یا فرسوده شوند، می توانند هوای گرم را وارد کنند که می تواند بر عملکرد خنک کننده یخچال تأثیر بگذارد.

4. کمپرسور شکسته

کمپرسور قلب سیستم خنک کننده یخچال است. اگر به درستی کار نکند، ممکن است یخچال به درستی خنک نشود.

برای تعمیر یخچال Depoint که به درستی خنک نمی شود، باید:

1. کویل های کندانسور را تمیز کنید

از یک جاروبرقی یا برس برای پاک کردن کثیفی، گرد و غبار و زباله ها از کویل های کندانسور استفاده کنید.

2. بررسی و تعویض ترموستات

اگر ترموستات به درستی کار نمی کند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. می‌توانید ترموستات را با چرخاندن آن به سردترین تنظیم و گوش دادن به یک کلیک بررسی کنید. اگر صدای کلیکی نشنیدید، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

3. واشر درب را بررسی و تعویض کنید

اگر واشر درب آسیب دیده یا فرسوده شده است، باید تعویض شود. با قرار دادن یک تکه کاغذ بین درب و واشر و بستن درب، می توانید واشرها را بررسی کنید. اگر کاغذ به راحتی بیرون می لغزد، واشر مهر و موم مناسبی ایجاد نمی کند.

4. بررسی و تعویض کمپرسور

اگر کمپرسور به درستی کار نمی کند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. این یک تعمیر پیچیده است و باید توسط یک تکنسین ماهر انجام شود.

اگر این مراحل مشکل را حل نکرد، بهتر است برای تشخیص و رفع مشکل با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

برفک زدن یخچال فریزرهای دیپوینت یکی از مهمترین و شایع ترین خرابی های مربوط به این دستگاه ها می باشد. علت آن می تواند شامل:

  • خرابی لاستیک دور درب یخچال
  • عدم قرار گرفتن یخچال در جای مناسب
  • خرابی برد فرمان یا الکترونیک
  • خرابی المنت
  • خرابی ترموفیور
  • خرابیی سنسور دیفراست

از مهمترین آیتم هایی می باشند که سبب برفک زدن یخچال فریزرهای دیپوینت می شود. در چنین حالتی بایستی تک تک قطعات یاد شده با دقت مورد بررسی و چک قرار بگیرند.

یکسره کار کردن فریزر دیپوینت یکی از متداول ترین مشکلاتی است که در صورت بروز پاره ای از خرابی ها به وجود می آید. خرابی هایی که در اتومات نکردن یخچال فریزر دیپوینت موثر هستند عبارتند از:

  • نشتی گاز و کم بودن سرم
  • کثیف بودن لوله های کندانسور و کویل
  • ضعیف شدن موتور یخچال
  • خراب شدن هیتر دیفراست
  • خراب شدن تایمر یخ زدایی
  • خرابی ترموستات
  • خرابی موتور فن کندانسور
  • ایراد در برد اصلی
  • بی دقتی در نصب و نگهداری

خراب شدن لاستیک دور درب

بدنه یخچال Depoint ممکن است به چند دلیل داغ شود:

1. اضافه بار کمپرسور

اگر کمپرسور در یخچال بیش از حد کار کند، می تواند گرمای اضافی ایجاد کند و باعث داغ شدن بیش از حد بدنه یخچال شود.

2. کویل‌های کندانسور کثیف

اگر کویل‌های کندانسور کثیف یا مسدود شده باشند، ممکن است یخچال مجبور باشد برای خنک کردن فضای داخلی سخت‌تر کار کند که می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد یخچال شود.

3. تهویه ضعیف

اگر یخچال در مکانی با تهویه ضعیف قرار گیرد، ممکن است گرمای تولید شده توسط کمپرسور به درستی از بین نرود و باعث گرم شدن بدنه یخچال شود.

برای تعمیر و عیب یابی یخچال Depoint که بیش از حد گرم می شود، باید:

1. کویل های کندانسور را تمیز کنید

از یک جاروبرقی یا برس برای پاک کردن کثیفی، گرد و غبار و زباله ها از کویل های کندانسور استفاده کنید.

2. کمپرسور را بررسی کنید

اگر کمپرسور بیش از حد کار می کند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. با لمس کمپرسور می توانید گرمای بیش از حد را بررسی کنید. اگر چنین است، ممکن است بیش از حد کار کرده و نیاز به تعویض داشته باشد.

3. مکان یخچال را بررسی کنید

مطمئن شوید که یخچال در مکانی با تهویه مناسب قرار دارد. یخچال باید حداقل چند اینچ فضا در اطراف خود داشته باشد تا جریان هوا مناسب باشد.

4. واشر درب را بررسی کنید

مطمئن شوید که واشر درب به درستی آب بندی شده است. اگر هوای گرم وارد یخچال شود، کمپرسور سخت‌تر کار می‌کند و گرمای اضافی تولید می‌کند.

اگر این مراحل مشکل را حل نکرد، بهتر است برای تشخیص و رفع مشکل با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید. مقابله سریع با گرمای بیش از حد یخچال بسیار مهم است، زیرا می تواند خطر آتش سوزی باشد و همچنین می تواند به اجزای داخلی یخچال آسیب برساند.

اگر مواد غذایی در یخچال Depoint منجمد می شوند، ممکن است به چند دلیل باشد:

1. تنظیمات دما

تنظیمات دما در یخچال ممکن است خیلی پایین باشد. اگر درجه حرارت خیلی پایین تنظیم شود، ممکن است یخچال خیلی سرد شود و غذا یخ بزند.

2. خرابی یا معیوب بودن ترموستات

اگر ترموستات خراب یا خراب باشد، ممکن است نتواند دمای یخچال را تنظیم کند و باعث سرد شدن بیش از حد و یخ زدن مواد غذایی شود.

3. دریچه های هوا مسدود شده

اگر دریچه های هوای یخچال توسط مواد غذایی یا سایر موارد مسدود شده باشد، ممکن است هوای سرد به خوبی نتواند گردش کند و باعث یخ زدن غذا شود.

برای تعمیر و عیب یابی یخچال Depoint که در حال انجماد مواد غذایی است، باید:

1. تنظیمات دما را بررسی کنید

مطمئن شوید که تنظیمات دمای یخچال به درستی تنظیم شده است. دمای ایده آل برای یخچال بین 35 تا 38 درجه فارنهایت است.

2. ترموستات را بررسی کنید

اگر ترموستات آسیب دیده یا به درستی کار نمی کند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. می‌توانید ترموستات را با چرخاندن آن به سردترین تنظیم و گوش دادن به یک کلیک بررسی کنید. اگر صدای کلیکی نشنیدید، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

3. دریچه های هوا مسدود شده را بررسی کنید

مطمئن شوید که چیزی مانع دریچه های هوا در یخچال نباشد. همچنین باید مطمئن شوید که واشر درب به درستی آب بندی شده است، زیرا هوای گرم که وارد یخچال می شود نیز می تواند باعث یخ زدن مواد غذایی شود.

4. غذاها را دوباره بچینید

مطمئن شوید که مواد غذایی با دیواره پشتی یخچال تماس نداشته باشند، زیرا باعث یخ زدن آنها می شود.

اگر این مراحل مشکل را حل نکرد، بهتر است برای تشخیص و رفع مشکل با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

بوی بد یخچال فریزر دیپورت بیشتر به خاطر استفاده نادرست از آن می باشد . همچنین فاکتورهایی که سبب بوی بد می شوند عبارتند از:

  • سرد نشدن داخل یخچال
  • قرار دادن غذاهای پخته به صورت در باز
  • پر کردن بیش از حد
  • قرار دادن طولانی مدت میوه و سبزی
  • جمع شدن آب داخل سینی
  • عدم تمیز کردن یخچال به مدت زیاد
  • ریختن مواد غذایی داخل
  • فساد مواد غذایی بخاطر عدم تنظیم دمای
  • خالی شدن گاز

یخ ساز در یخچال Depoint ممکن است به چند دلیل به درستی کار نکند:

1. تامین آب

اگر آبرسانی به یخساز محدود یا مسدود شده باشد، ممکن است یخساز نتواند یخ تولید کند.

2. شیر ورودی آب معیوب

شیر ورودی آب جریان آب را به یخ ساز کنترل می کند. اگر معیوب باشد، ممکن است یخ ساز نتواند آب دریافت کند.

3. ماژول یخ ساز معیوب

ماژول یخ ساز بخشی است که موتور یخ ساز و بازوی اجکتور را کنترل می کند. اگر معیوب باشد، ممکن است یخ ساز به درستی کار نکند.

4. گرفتگی فیلتر آب

اگر فیلتر مسدود شده باشد، می تواند جریان آب را به یخ ساز محدود کرده و از تولید یخ جلوگیری کند.

برای تعمیر و عیب یابی یخچال Depoint با یخ ساز ناکارآمد، باید:

1. منبع آب را بررسی کنید

مطمئن شوید که منبع آب یخ ساز مسدود یا محدود نشده است. اگر چنین است، ممکن است لازم باشد هر گونه انسداد را برای بازگرداندن جریان آب پاک کنید.

2. شیر ورودی آب را بررسی کنید

اگر شیر ورودی آب معیوب باشد، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. با تست تداوم با مولتی متر می توانید بررسی کنید که آیا شیر به درستی کار می کند.

3. ماژول یخ ساز را بررسی کنید

اگر ماژول یخ ساز معیوب است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. با تست تداوم بازوی موتور و اجکتور با یک مولتی متر می توانید بررسی کنید که آیا ماژول به درستی کار می کند.

4. فیلتر آب را بررسی کنید

اگر فیلتر مسدود شده باشد، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. برای یادگیری نحوه تعویض فیلتر به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.

اگر این مراحل مشکل را حل نکرد، بهتر است برای تشخیص و رفع مشکل با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

دلایل مختلفی برای خاموش و روشن شدن خودکار یخچال Depoint وجود دارد:

1. مشکلات منبع تغذیه

اگر مشکلی در منبع تغذیه وجود داشته باشد، مانند نوسانات ولتاژ یا نوسانات برق، می تواند باعث روشن و خاموش شدن خودکار یخچال شود.

2. خرابی ترموستات

اگر ترموستات به درستی کار نکند، ممکن است سیستم خنک کننده در زمان های نامناسب روشن و خاموش شود و باعث خاموش و روشن شدن خودکار یخچال شود.

3. کمپرسور معیوب

اگر کمپرسور به درستی کار نکند ممکن است باعث خاموش و روشن شدن خودکار یخچال شود.

4. سیم برق یا پریز برق آسیب دیده

اگر سیم برق یا پریز برق آسیب دیده باشد، می تواند باعث خاموش و روشن شدن خودکار یخچال شود.

برای عیب یابی و تعمیر یخچال Depoint که به طور خودکار خاموش و روشن می شود، باید:

1. منبع تغذیه را بررسی کنید

مطمئن شوید منبع تغذیه یخچال ثابت است و نوسانات ولتاژ یا نوسانات برق وجود ندارد. برای محافظت از یخچال در برابر این مسائل می توانید از تثبیت کننده ولتاژ یا محافظ برق استفاده کنید.

2. ترموستات را بررسی کنید

اگر ترموستات معیوب است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. می‌توانید ترموستات را با چرخاندن آن به سردترین تنظیم و گوش دادن به یک کلیک بررسی کنید. اگر صدای کلیکی نشنیدید، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

3. کمپرسور را بررسی کنید

اگر کمپرسور خراب است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. این یک تعمیر پیچیده است و باید توسط یک تکنسین ماهر انجام شود.

4. سیم برق و پریز برق را بررسی کنید

مطمئن شوید که سیم برق و پریز برق آسیبی ندیده اند. اگر چنین است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

اگر این مراحل مشکل را حل نکرد، بهتر است برای تشخیص و رفع مشکل با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

شما می توانید جهت شارژ کردن یخچال فریزر دیپوینت خود، با نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت تماس بگیرید. فراموش نکنید که علت اصلی بسیاری از ایرادات و خرابی های مربوط به یخچال فریزرهای یاد شده را اتمام گاز آنها شکل داده است. به همین دلیل توصیه می گردد که در سرویس های دوره ای میزان گاز یخچال فریزر دیپوینت خود را مورد بررسی قرار داده و از این طریق آن را شارژ کنید. همچنین هزینه های مربوط به شارژ گاز یخچال یاد شده بسیار مناسب می باشد و در خصوص این امر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

ارور یا خطا در یخچال دیپوینت

ارور های یخچال Depoint در واقع بیانگر وجود مشکل در بخش خاصی از دستگاه است. هر خرابی با یک ارور در صفحه نمایش دستگاه ظاهر می‌شود و ممکن است برخی از این خطاها توسط خود شما در منزل برطرف شود.

برای آگاهی از خطاهای این دستگاه میتوانید مطلب ارورهای یخچال دیپوینت را مطالعه کنید.

چگونه با سرویس یخچال دیپوینت از خرابی دستگاه جلوگیری کنیم؟

با اینکه بسیاری از کاربران به دنبال دریافت خدمات تعمیر یخچال دیپوینت هستند، با این حال توصیه می شود که حتما سرویس های دوره ای یخچال تان را به موقع انجام دهید. اگر میخواهید درگیر تعمیرات نشوید این بخش را دست کم نگیرید. سرویسکاران ما در حین سرویس یخچال فریزر دیپوینت شما ایرادهای جزئی آن را مشاهده و رفع می کنند با این اقدام از خرابی های بزرگتر و پر هزینه تر جلوگیری میکنند. همچنین جهت افزایش عمر مفید دستگاه، سرویس های یخچال تان را جدی بگیرید.

در سرویس یخچال دیپوینت چه اقداماتی انجام میشود؟

سرویس کردن یخچال دیپوینت

در حین انجام سرویس یخچال فریزر دیپوینت نمایندگی اس پی یار به آیتم های ذیل توجه می کند:

  • بررسی لاستیک دور درب و مطمئن شدن از سالم بودن آن
  • بررسی محل قرار گیری یخچال فریزر دیپوینت و تراز بودن آن
  • بررسی دمای مربوط به موتور یخچال
  • برفک زدایی کویل ها و برخی از قسمت های مربوط به یخچال فریزر دیپوینت

نکات مهم در استفاده و نگهداری از یخچال دیپوینت

تعمیرات یخچال دیپوینت بدون تردید مشکلات خود را خواهد داشت. به طوری که افراد مجبور هستند تا چند ساعت الی چند روز بدون یخچال زندگی کنند. در این حالت ممکن است برخی از مواد غذایی کاربران نیز فاسد شود. بنابراین پیشنهاد می شود که همیشه به شکل صحیح از یخچال خود استفاده نمایید تا زمان به تعمیر افتادن آنرا به تعویق بیاندازید. 

مطالعه بیشتر: راهنمای استفاده صحیح از یخچال دیپوینت

مهمترین نکات مورد توجه در حین استفاده از یخچال فریزر دیپوینت عبارتند از:

 

طرز نگهداری صحیح از یخچال دیپوینت

 

  • به فاصله یخچال فریزر دیپوینت خود از دیوار آشپزخانه توجه لازم را داشته باشید.
  • مواد غذایی گرم و داغ را به هیچ عنوان در داخل آن قرار ندهید.
  • بی جهت درب یخچال فریزر دیپوینت خود را باز و بسته نکنید.
  • حتما به نظافت آن توجه لازم را داشته باشید و در حین تمیز کردن آن را از برق بکشید.
  • مواد غذایی درب باز را در آن قرار ندهید.

10 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر یخچال دیپوینت»

  1. سلام خسته نباشید.. نوار دور درب یخچال یه 5 سانت دچار پارگی شده . آیا میشه تعمیر کرد یا کلا باید تعویض بشه.

    پاسخ

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام دوست عزیز
      باید تعویض صورت بگیرد از کارشناسان ما میتوانید کمک بگیرید (02191001912)

  2. سلام
    یخچال فریزر دیپوینت داریم چند روزی است فریزر ما یخ میزنه ولی بعد چند ساعت آب میشه…علتش چیه؟

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام کاربر گرامی
      بدون بررسی نمیشه نظر قطعی داد ولی ممکنه از اتوماتیک یخچال باشه که به درستی کار نمی کنه. میتوانید با تعمیرگاه یخچال دیپوینت تماس بگیرید تا مشکلتان را برطرف کنند (02191001912)

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام دوست عزیز امکان داره فن دچار مشکل شده باشد یا لاستیک دور درب دچار مشکل شده یا حجم داخل یخچال زیاد است میتوانید با نمایندگی تعمیرات یخچال دیپوینت میتوانید تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند 02191001912

  3. سلام خسته نباشید
    مدتی است با خطای یخچال دیپوینت مواجه هستیم، اول ارور 1 نمایش داده میشد، الان ارور 6 نمایش داده میشه علت چی میتونه باشه؟

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام دوست عزیز
      یخچال شما باید کارشناسان ما بررسی کنند، اینجوری نمیشه نظر داد.
      در صورت تمایل با شماره 02191001912 تماس بگیرید تا شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

  4. سلام، الارم باز بودن در فریزر دیپوینت ما،مدتیه هرچند ساعت یکبار فعال میشه،بدون اینکه در باز باشه،چراغ نشانگر دما هم چشمک زن شده،چکار باید بکنیم؟

    1. پشتیبان اس پی یار

      سلام کاربر گرامی
      با نمایندگی تعمیرات یخچال دیپوینت اس پی یار تماس بگیرید تا خدمات لازم را در اختیارتان بگذارند (02191001912)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
ثبت درخواست
پرسش و پاسخ