خانه » تعمیر ظرفشویی مجیک
تعمیر ظرفشویی مجیک

تعمیر ظرفشویی مجیک

چنانچه به دنبال مرکزی مورد اطمینان برای عیب یابی ماشین ظرفشویی مجیک خود هستید، میتوانید هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید. اس پی یار با استفاده از قطعات درجه 1 و ضمانت بلند مدت، آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز است.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ظرفشویی مجیک

02191001912

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مجیک در تهران

شرکت اس پی یار را می توانید در لیست بهترین شرکت های تعمیر ظرفشویی مجیک مشاهده کنید. بنابراین در صورت مواجه شدن با هرگونه ایرادی در ماشین ظرفشویی های برند مجیک با شرکت یاد شده در تماس باشید.

فراموش نشود که شرکت ما یکی از قدیمی ترین شرکت های تعمیراتی در شهر تهران می باشد. بنابراین می تواند باکیفیت ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

تعمیرکاران ما دوره های آموزشی مختلفی را سپری کرده اند و توانسته مدارک فنی لازم را در این زمینه به دست آورند. در ادامه مقاله سعی داریم تا در مورد خدمات تعمیرگاه ظرفشویی مجیک و عیب یابی تجهیزات یاد شده اطلاعات کافی را ارائه دهیم.

خدمات تعمیرگاه ظرفشویی مجیک

تعمیر ظرفشویی مجیک یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که امروزه ذهن بسیاری از کاربران را به سوی خود مشغول نموده است. شما می توانید با انجام سرویس های دوره ای ماشین ظرفشویی های برند مجیک میزان ارورها و ایرادات این تجهیزات را به حداقل برسانید.

از سوی دیگر شرکت اس پی یار یکسری از مهمترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. از مهمترین خدمات این شرکت می توان به گزینه های ذیل اشاره کرد:

  • تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه ممکن
  • داشتن نیروی فنی و تکنسین های ماهر
  • استفاده از قطعات اورجینال و ارائه گارانتی برای هر سرویس
  • تعمیرات ماشین ظرفشویی برند مجیک در مدل های مختلف

هزینه تعمیرات ظرفشویی Magic

یکی از مهمترین پرسش هایی که ذهن بسیاری از کاربران را به سوی خود مشغول نموده است، هزینه های تعمیر ظرفشویی مجیک می باشد.

شما می توانید با دقت بالایی اطلاعات مربوط به هزینه های تعمیرات ماشین ظرفشویی های برند مجیک را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید به مقرون به صرفه بودن تعرفه های شرکت اس پی آر پی ببرید.

جدول هزینه های تعمیرات دستگاه های یاد شده عبارتند از:

نوع خدمات صورت گرفتهقیمت تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک
تعمیر یا تعویض موتور ظرفشویی مجیک 4300000 ریال تا 18200000 ریال
تعمیرات برد ماشین ظرفشویی مجیک6100000 ریال تا 8200000 ریال
تعمیرات المنت ماشین ظرفشویی مجیک27000000 ریال تا 33000000 ریال
تعمیرات جت پمپ ظرفشویی Magic2500000 ریال تا 4100000 ریال
تعمیر اکوا استاپ ظرفشویی مجیک6300000 ریال تا 9000000 ریال
تعمیرات شیر برقی دستگاه410000 ریال تا 7300000 ریال
تعمیر ترموستات ماشین ظرفشویی مجیک6000000 ریال تا 8800000 ریال
تعمیرات هیتر ماشین ظرفشویی Magic6500000 ریال تا 10400000 ریال
تعمیر موتور ساعت ظرفشویی مجیک4000000 ریال تا 7100000 ریال
تعمیرات موتور مقسم دستگاه6300000 ریال تا 9000000 ریال

نحوه تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی مجیک

در ویدیو آموزشی زیر میتوانید با نحوه تمیز کردن فیلتر ظرفشویی های مجیک آشنا شوید:

ارورهای ظرفشویی مجیک

تعمیر ظرفشویی مجیک توسط تعمیرکاران شرکت اس پی یار می تواند مزایای زیادی را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

شما می توانید برای دریافت خدمات بهتر و فوق العاده تر از سوی شرکت ما، با ارورهای مربوط به ماشین ظرفشویی های برند مجیک از نزدیک آشنا شوید.

بارزترین و مهمترین ارورهای مربوط به ماشین ظرفشویی های یاد شده عبارتند از:

نوع ارورعلت بروز ارور
ارور e1درب دستگاه باز مانده باشد
کد ارور e2آب مورد نیاز تامین نشده باشد
ارور e3عدم تخلیه آب
خطا e4عدم رسیدن آب به دمای مورد نظر
کد خطای e5خرابی هیتر
ارور e6موتور آسیب دیده باشد
کد ارور e7خرابی برد الکترونیک
ارور e8خرابی مربوط به موتور دستگاه
خطای e10عدم شبکه ارتباطی
ارور f1خطای مربوط به جریان سنج

نحوه عیب یابی و تعمیر ظرفشویی مجیک

  • ارور e1: برای رفع ارور یاد شده می توانید با تعمیرکاران کاربلد و حرفه ای در این زمینه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به دست آورید. برای این منظور می توانید با همکاران ما از شرکت اس پی آر در ارتباط باشید.
  • ارور e2: زمانی که جت پمپ دستگاه دچار یکسری از خرابی ها شده باشد می توانید ارور مذکور را در صفحه ی نمایشی خود مشاهده نمایید.
  • ارور e3: خرابی پمپ تخلیه می تواند ارور یاد شده را به دنبال داشته باشد. برای بررسی وضعیت این قطعه می توان مقاومت پمپ تخلیه را مورد بررسی قرار دهید.
  • ارور e4: تعمیرکاران ما می توانند ورودی آب دستگاه را بررسی کرده و مسیرهای انسداد لوله ها را بررسی نمایند. پیشنهاد می شود که خودسرانه اقدامی را انجام ندهید و کار را به دست همکاران ما بسپارید.
  • ارور e5: خرابی المنت می تواند مشکلات و دردسرهای زیادی را داشته باشد. برای بررسی وضعیت المنت می توان از اهم سنج استفاده کرد. در صورت عدم رفع ارور یاد شده می توانید وضعیت مدار برد را بررسی کنید.
  • ارور e6: خرابی روتور داخل پمپ تخلیه می تواند به دنبال خود ارور یاد شده را داشته باشد. شما می توانید در صورت مشاهده ی ارور مذکور خونسردی خود را حفظ نموده و با نزدیک ترین نمایندگی برند مجیک در ارتباط باشید.
  • ارور e7: خرابی برد الکترونیک می تواند آسیب های زیادی را به مدار برد فرمان وارد کند. شما می توانید با هزینه های از قبل تعیین شده برد اصلی دستگاه خود را مورد تعمیر یا تعویض قرار دهید.
  • ارور e8: خرابی موتور دستگاه می تواند کل فرایند شستشو را مختل سازد. برای رفع ارور یاد شده می توانید با ما در تماس باشید و با هزینه های پایین مشکل دستگاه خود را رفع کنید.
  • ارور e10: توصیه می شود که ارتباط میان پنل و برد اصلی دستگاه با دقت بالایی مورد بررسی واقع شود. برای این امر نیز به تخصص و دانش افراد کاربلد در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی نیاز خواهید داشت.
  • ارور f1: زمانی که جریان الکتریکی دچار نوسانات شده باشد می توانید ارور یاد شده را در صفحه نمایشی ماشین ظرفشویی خود مشاهده کنید. برای رفع این ارور می توان مدار الکتریکی را بررسی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
ثبت درخواست
پرسش و پاسخ