خانه » دفترچه راهنمای یخچال شیائومی
دفترچه راهنمای یخچال شیائومی

دفترچه راهنمای یخچال شیائومی

دفترچه راهنمای یخچال شیائومی یک منبع مهم برای کاربران این محصول است. این دفترچه حاوی تمامی اطلاعاتی است که برای استفاده صحیح و بهینه یخچال شیائومی نیاز است.  این دفترچه شامل راهنمای نصب و راه اندازی، تنظیمات، قابلیت های مختلف، راهنمایی های نگهداری و دستورالعمل های استفاده صحیح برای این یخچال است. با این دفترچه راهنما کاربران می توانند مطمئن شوند که یخچال شیائومی به طور درست عمل کرده و به شیوه صحیح نگهداری می شود.

جهت دریافت مشاوره (رایگان) با مجموعه (اس پی یار) با شماره 02191001912  تماس حاصل فرمایید. یا در صورت خرابی دستگاه میتوانید مقاله تعمیر یخچال شیائومی را مطالعه کنید.

راهنمای نصب و راه اندازی یخچال شیائومی

بعداز خرید یخچال شیائومی، می توانید به راحتی آن را نصب کنید با این روش ها:

  1. اطمینان از زاویه نگهداری: از زاویه نگهداری یخچال شیائومی اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز از صفحه تسطیح برای آن استفاده کنید.
  2. نصب سیم برق: با استفاده از کابل برق یخچال شیائومی را به برق وصل کنید. از یه پریز سه پین استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید دستگاه به درستی کار می ککند.
  3. نصب آب: برای تامین آب به یخچال یک خط آب به لوله وصل کنید. اگر شیائومی شما دارای صفحه آب است بهتر است به خط لوله آب وصل کنید.
  4. سیم کشی: با استفاده از کابل برق آن را به برق وصل کنید.
  5. قرار دادن محصولات در یخچال: بعد از نصب محصولات را داخل یخچال قرار دهید.
  6. ابعاد دستگاه: ابعاد یخچال جدید خود را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که به درستی در فضای مورد نظر قرار می گیرد. به طور کلی، اندازه‌های استاندارد یخچال شیائومی از عرض ۲۴ تا ۴۰ اینچ، ارتفاع ۶۲ تا ۷۲ اینچ و عمق ۲۹ تا ۳۶ اینچ متغیر است.
  7. تهویه مناسب: برای اطمینان از وجود تهویه مناسب، ½ اینچ فاصله در اطراف هر طرف یخچال و یک اینچ بین پشت یخچال و دیوار بگذارید.
  8. تراز کردن: یخچال شیائومی باید بتواند به صورت صاف و در مرکز روی زمین قرار بگیرد و درها آزادانه باز شوند.
  9. تنظیمات دما: بهتر است بعد از راه اندازی دمای مورد نظر را تنظیم کنید.

بعد از نصب یخچال شیائومی، بهتر است دفترچه راهنما را بادقت مطالعه کنید تا مطمئن شوید که دستگاه به طور صحیح عمل می کند و شما به بهترین حالت ممکن از آن استفاده می کنید.

جا به جایی یخچال شیائومی

تمام قفسه ها و کشوهای یخچال شیائومی را بردارید و درها را محکم ببندید یا در صورت وجود آنها را بردارید. با کمک شخص دیگری، در حمل و نقل یخچال های مستقل و سایر لوازم سنگین احتیاط کنید. با استفاده از دو نفر، یخچال را به دقت روی گاری دستی یا ماشین قرار دهید و آن را محکم در جای خود ببندید. یخچال را به پهلو نگذارید. اطمینان حاصل کنید که یک مسیر روشن به داخل آشپزخانه وجود دارد و یخچال را به فضای مورد نظر خود هدایت کنید. هنگامی که به فضای مورد نظر رسیدید، فضای کافی در پشت دستگاه بگذارید تا بتوانید آزادانه در اطراف آن مانور دهید. قبل از وصل کردن به منبع برق، اجازه دهید چند ساعت به صورت عمودی بماند تا گاز ته نشین شود.

1. یخچال شیائومی خود را تراز کنید

اطمینان از تراز بودن یخچال برای عملکرد مناسب ضروری است. با استفاده از تراز، ثابت بودن یا نبودن دستگاه را تعیین کنید و پایه های دستگاه خود را در صورت نیاز تنظیم کنید. اگر یخچال شما دارای پایه های تراز نیست، یک سطح را در بالای یخچال قرار دهید و همه طرف ها را بر اساس آن اندازه بگیرید. پایه های تراز را در پایین دستگاه قرار دهید.ارتفاع پایه ها را با استفاده از آچار تنظیم کنید. در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا پایه‌ها را کوتاه کنید و یخچال را پایین بیاورید یا در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا پایه ها بلندتر شوند و یخچالتان بالا بیاید.

2. درهای یخچال شیائومی را تراز کنید

یک درب یا درب های یخچال و فریزر شیائومی در یک راستا قرار دارند تا درزگیری مناسبی داشته باشند تا به تازگی مواد غذایی شما کمک کند. تنظیم لولاهای درب یخچال اطمینان حاصل می کند که آنها به درستی تراز شده اند.با استفاده از یک آچار سوکت، لولاهای درب نامناسب را باز کنید.درب را در جای خود تراز کنید و لولاها را بر اساس آن سفت کنید. اما بهتر است این کار توسط یک متخصص انجام شود. کارشناسان ما در اس پی یار می توانند به شما در زمینه نصب و تراز کردن یخچال شیائومی کمک کنند.

 نحوه تنظیم دمای یخچال فریزر شیائومی

برای تنظیم دمای یخچال فریزر شیائومی، ابتدا باید دستگاه را به برق متصل کنید و سپس دکمه پاور را فشار دهید. سپس با استفاده از دکمه های درون یخچال دمای دلخواه خود را تنظیم کنید. برای این کار باید دکمه فریزر را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا ورود به منوی تنظیمات دستگاه یخچال شیائومی صورت پذیرد. سپس با استفاده های پایین بالا کردن دما که با فلش رو به بالا و پایین نشان داده می شود دما را تنظیم کنید. در نهایت بعد از تنظیم دمای دلخواه در یخچال و فریزر، برای ثبت تنظیمات خود، دکمه ok را فشار دهید. همچنین برای اطمینان از صحت تنظیمات دستگاه بهتر است دمای داخلی یخچال و فریزر را با استفاده از یک ترمومتر بررسی کنید.

معرفی دکمه های یخچال فریزر شیائومی

دکمه های دیگری که در یخچال شیائومی موجود هستند عبارتند از:

معرفی دکمه های یخچال هوشمند

دکمه ECO: این دکمه برای فعال یا غیرفعال کردن حالت ECO است. در حالت ECO، مصرف انرژی در دستگاه کاهش می یابد و باعث صرفه جویی در هزینه برق می شود.

دکمه SUPER: با فشار دادن این دکمه حالت سوپر برای سرمایش یخ زدایی سریع تر فعال می شود. این حالت برای سرمایش غذاها و نوشیدنی ها بسیار مفید است.

دکمه VACATION: اگر در تعطیلات هستید و نیازی به استفاده از یخچال شیائومی را ندارید می توانید با فشار دادن این دکمه یخچال را در حالت استاندارد ( با کاهش مصرف انرژی) فعال نگهدارید.

دکمه ALARM: با فشار دادن این دکمه می توانید آلارم را خاموش کنید.

دکمه LIGHT: با فعال کردن این دکمه نور یخچال روشن می شود. این کار شبها یا در مکان های کم نور بسیار مفید است.

راه اندازی یخساز یخچال شیائومی

برای راه اندازی یخساز یخچال فریزر شیائومی بهتر است مراحل زیر را طی کنید:

دفترچه راهنمای یخچال هوشمند شیائومی

  1. قبل از شروع به کار، مطمئن شوید که یخچال به طور کامل نصب شده است و تمام قطعات آن به درستی منتاژ شده باشد.
  2. برای راه اندازی یخساز باید کلید خاموش و روشن کردن یخچال را فشار دهید.
  3. درحین روشن شدن ممکن است به مدت چند دقیقه صدایی تولید شود که مربوط به کارکرد خنک کننده های داخلی یخچال است. این موضوع طبیعی است.
  4. برای استفاده از یخساز، دکمه یخساز را فشار دهید تا فرایند تولید یخ شروع شود.
  5. هنگامی که یخ ها تولید شوند می توانید از دکمه آزادی یخ استفاده کنید.
  6. برای نگهداری طولانی مدت می توانید یخ ها را در یخساز استفاده کنید.

در صورتی که یخساز یخچال فریزر شیائومی کار نمی کند بهتر است که برق یخچال را قطع کنید و با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

تمیز کردن یخچال شیائومی

یخچال شیائومی باید به طور مرتب تمیز شود تا از ایجاد بوی بد جلوگیری شود و برای تمیز کردن می توانید مراحل زیر را طی کنید:

  1. قبل از تمیز کردن یخچال، برق را قطع کنید.
  2. مواد شوینده، بنزین یا سایر حلال ها، آب داغ استفاده نکنید.
  3. قطرات آب روی سطح یخچال را با یک پارچه نرم پاک کنید.
  4. از مقدار بیش از حد آب برای تمیز کردن یخچال استفاده نکنید.
  5. از یک پارچه خشک برای تمیز کردن سوئیچ، لامپ و کنترل کننده دما استفاده کنید
  6. درزگیر لاستیکی درب را همیشه تمیز نگه دارید.
  7. پشت و کناره های یخچال را مرتب تمیز کنید

توجه: اگر قطعی برق برای مدت طولانی ادامه داشت، یخچال را از برق بکشید و آن را تمیز کنید. برای جلوگیری از هرگونه مواد غذایی، درب یخچال را هنگام قطع برق باز نگه دارید.

تعویض لامپ یخچال شیائومی

اگر نور داخلی در قسمت یخچال کار نمی کند، دستگاه را از برق جدا کنید. از دیوار خاموش کنید و دوشاخه را از برق بکشید سوکت، یا فیوز برق را جدا کنید یا فیوز پیچ را در کشورهایی که در آن قرار دارند بردارید.  پوشش لامپ را در بالا و پایین بگیرید و آن را به سمت جلو بکشید تا  بردارید. پیچ لامپ را باز کنید و لامپ رو عوض کنید . لامپ جدید را در اتصال پیچ کنید. مطمئن شوید که گیره ایمنی به درستی نصب شده است.

 جمع بندی دفترچه راهنمای یخچال شیائومی

دفترچه راهنمای یخچال شیائومی برای استفاده آسان و بهینه از دستگاه طراحی شده است. مهمترین نکاتی که باید در نظر داشت رعایت استفاده بهینه از یخچال است. با دنبال کردن مراحل مشخص شده در دفترچه راهنمای یخچال فریزر شیائومی به راحتی می توانید از داشتن یک یخچال مناسب لذت ببرید.

جهت دریافت مشاوره (رایگان) با مجموعه (اس پی یار) با شماره 02191001912  تماس حاصل فرمایید. 

 

سایر منابع:

https://www.mi.com/global/support/user-guide

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
ثبت درخواست
پرسش و پاسخ